Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 11:07:13 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01261 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Kulli küla, Heinapõllu tee 13 // 
Tallinn-Tapa 122,9-128,1 km (Mobiilsidemast) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitusluba

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27266616>  (menetlus nr: 
474709), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (EDDA SOOLEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister